Ga voor top-level innovatie

Markt

Voor iedere markt

Het on- en offline vermarkten  van innovatie voor B2B en B2C.

Value Based Pricing

Betaal alleen voor de waarde die wij toevoegen.

Innoveren

Uniek innovatieproces

Onze eigen User Centered Thinking strategie.

User Story Wave

%

Flexibel

Verschillende strategieën

Successen

Wil jij jouw innovatie vermarkten…

…. maar weet je niet waar je moet beginnen?

Dan ben je aan het juiste adres! Op basis van gedegen marktonderzoek valideren we de haalbaarheid van je innovatie. Hierdoor weet je direct alles over de ideale positionering en ben je klaar om te groeien. Er is natuurlijk niets leukers dan je doelgroep bekend te maken met je geniale idee. Maar doe dat vooral wel op het juiste moment.

Voor jou lijkt de innovatie misschien een open deur, maar helaas zien we te vaak gebeuren dat er zonder duidelijk strategisch doel stappen worden gezet die uiteindelijk tot niets leiden. Passende organisatiedoelstellingen en inspelen op de behoefte van de doelgroep zijn het uitgangspunt van succes. Je doelgroep moet jouw innovatie immers gaan gebruiken. Door in de volgende fase Growth Marketing in te zetten schiet je uit de startblokken!

Zolang de voorraad strekt bieden we een gratis innovatie kick-start sessie aan. Tijdens zo’n sessie hoor je alles over de belangrijkste valkuilen en komen we tot een eerste strategie voor jouw innovatie. Ideaal om een duidelijk beeld te vormen van wat we voor je kunnen betekenen.

Goed idee? Wij maken er een succesverhaal van!

User Centered Thinking

We onderzoeken het doel, definiëren het probleem, komen met ideeën, werken het concept uit en testen het in de praktijk.

Value Based Pricing

Zien we allemaal voldoende potentie? Dan vragen we alleen een vergoeding voor de aantoonbare toegevoegde waarde. 

Hypertargeting

Ook bij een moeilijk te bereiken doelgroep weten we altijd de juiste kanalen te vinden voor succes. Zowel B2B als B2C!

Focus op conversie

We focussen volledig op het behalen van jouw doelstellingen. Goede conversieoptimalisatie doet namelijk wonderen.

Succesvolle new business

Bijna 98 procent van de new business projecten mislukt. Wij bewijzen dat het tegendeel waar kan zijn!

Full-service

Wij kunnen iedere stap voor je uit handen nemen. Het enige wat we van jou nodig hebben is vakkennis en enthousiasme.

Er zijn nog gratis kick-start sessies beschikbaar!

Innoveren User Story

Innovatiesucces diepte-sessie

Wil jij weten waar je zeker op moet letten?

Wil jij jouw doelgroep bereiken?

Wil jij on- en offline innovatiesucces?

Boek dan een innovatiesucces diepte-sessie met ons en ontdek de mogelijkheden! Achterhaal de exacte doelgroep en hun behoeften, signaleer en voorkom mogelijke problemen en ontdek hoe je jouw innovatie zo effectief mogelijk kan vermarkten. Als innovatieprofessionals krijgen wij energie van het benutten van jouw groeipotentie. Je zult er geen spijt van krijgen. 😉

Twijfels? Wij nemen ze weg!

FAQ User Story

Veelgestelde vragen Innovatie

Is er een succesformule waar jullie gebruik van maken?

Eén succesformule voor innoveren is er niet. Iedere innovatie is anders. Door de juiste structuur te gebruiken ontdekken we de ideale stappen voor jouw innovatie om de potentie volledig te benutten.

Wat heb ik nodig om mijn innovatie goed te vermarkten?

Wij hanteren hier vijf verschillende pijlers voor. Heb lef, praat met Jan en alleman, durf te falen, creëer draagvlak en stel realistische doelen.

Daarnaast bevelen we aan om met de juiste mensen in zee te gaan die jou en de doelgroep begrijpen. User Story bijvoorbeeld. 😉

Hoe lang duurt het voordat mijn innovatie een succes is?

In hoeveel dagen is Rome gebouwd? Helaas, op beide vragen kunnen we je niet één passend antwoord geven. Het ene innovatietraject is al bijna een volwassen product/dienst en verkoopt zichzelf. Voor een ander (al dan niet) geniaal idee moet nog enorm veel draagvlak worden gecreëerd. Wij helpen je graag.

Hoe zit dat Value Based Pricing?

Innoveren is een risicovol proces met grote onzekerheden. Voor veel ondernemingen is dit een niet te overkomen valkuil. Om deze reden bieden wij ons Value Based Pricing model aan. Hierbij betaal je ons alleen op basis van de daadwerkelijke waarde die wij hebben bijgedragen aan het vermarkten van jouw innovatie. Dit verlaagt de risico’s om te beginnen. Op basis van glasheldere afspraken gaan we samen aan de slag om er een succes van te maken.

Waarom zou ik voor User Story kiezen om mij te helpen?

Goede vraag. Bel ons en we leggen het je haarfijn uit. Een van de redenen om voor User Story te kiezen is dat wij er niet voor terugdeinzen om je de waarheid te vertellen. Natuurlijk gebaseerd op gedegen onderzoek en analyses. Maar een idee omzetten tot innovatie zonder alle ins-en-outs te weten is vaak geen goed plan.

Ik wil wel eens weten wat jullie kunnen, wat nu?

We vertellen je graag meer over ons portfolio met succesvolle innovatieprojecten en productlanceringen. Je kan een gratis kick-start sessie aanvragen, e-mailen naar info@user-story.nl of bellen met 073 78 204 78 voor meer informatie.

Start met innoveren

Direct bellen voor meer informatie